Klubbhusmedlemsskap

80kr / month

RFK-Huset er perfekt til leie for ulike arrangementer. Vi har gjestet konfirmasjoner, barndåper, bursdager og andre ulike festligheter. RFK-Huset brukes også flittig til møtevirksomhet både internt i klubben og av andre. Klubbhuset kan leies ukedager og i helg, og som klubbhusmedlem får du rabatt på begge.

RFK-huset er fullt utstyrt og hjemmekoselig. Grunnflaten er på 340 kvadratmeter og inneholder storsal, kjøkken, møterom/kontor og to kontorer. I tillegg kommer to toaletter, teknisk rom og lager. Alle fasiliteter i forbindelse med TV, lydanlegg og framviser med lerret. Opparbeidet plen og asfaltert parkeringsplass i tilknytning til lokalet.

Kategori:

RFK-huset er et samlingspunkt for alle – både de som er medlemmer i Rana Fotballklubb og de som er glad i klubben. For 80 kr per måned er du med og bygger vår fotballframtid.

RFK-huset skal være et sted barn og unge møtes, hvor fotballpraten går, hvor leksene kan gjøres og matpausen tas. Vår administrasjon holder til i bygget. Dette er hjertet i Rana FK.

Det er Rana Fotballklubb ved avdeling klubbhus som har ansvar for driften av huset på Sagbakken. Bygget kan benyttes av alle grupper av Rana Fotballklubb og alle medlemmer av klubbhusavdelingen. Som medlem får du også leid klubbhuset til redusert pris.

Handlekurv