Klubbhuset

Skal du holde et møte eller arrangere en tilstelning? RFK-huset har det du trenger.

Om det er kurs, møte, konfirmasjon, barnedåp, navnefest eller bursdag du skal arrangere, er RFK-huset på Sagbakken stedet. Som klubbhusmedlem får du en rabattert pris ved leie.

RFK-huset er fullt utstyrt og hjemmekoselig. Grunnflaten er på 340 kvadratmeter og inneholder en romslig entre med garderobe, storsal med sitteplasser rundt matbordet til omkring 50 personer. Storsalen er utstyrt med lydanlegg og projektor, slik at du kan presentere hyggelige minner i konfirmasjonen, eller god musikk ved festligheter. Videre har vi et fullt innredet kjøkken med gode fasiliteter for tilbereding og servering av mat.

Det er herre- og dametoalett, teknisk rom og lager

storsal, kjøkken, møterom og to kontorer. I tillegg kommer to toaletter, teknisk rom og lager. Alle fasiliteter i forbindelse med TV, lydanlegg og framviser med lerret. Opparbeidet plen og asfaltert parkeringsplass i tilknytning til lokalet.

Det er sitteplass til omkring 50 gjester ved bordene

Klubbhuset har en sofagruppe bakerst i lokalet som er omfavnet av viktig lokal fotballhistorie ved Randulf Alteren som var grunnleggeren av Klokkerhagen friluftsanlegg. Ved åpningen av friluftsanlegget i Klokkerhagen ble det arrangert en cup for lilleputter, der den første kampen som ble spilt var mellom Mo IL og Stålkameratene. Den andre veggen viser gamle Sagbakken stadion fra semifinalen i NM mellom Mo IL og Vålerenga i september 1980, med over 10.000 oppmøtte tilskuere på kamp. Dette er et viktig symbol på hvilke fotballtradisjoner Rana historisk innehar, og som vi ønsker å gjenskape i tiden fremover.

Bygget brukes i det daglige som kontor for vår administrasjon, og som et samlingssted for spillere, foreldre, ansatte og supportere.

Produkt Pris Pris Medlem Pris Rengjøring
Huset - Helg 4.000 kr 2.500 kr 1.300 kr
Huset - Hverdag 1.500 kr 500 kr 1.300 kr

Hvorfor er RFK-Huset viktig for Klubben

RFK-Huset er senteret i klubben, og her jobber daglig leder og sportssjefen. Vi ønsker at RFK-Huset skal være treffpunktet for alle som ønsker det, og til alle anledninger. Pizzakveld for jentelaget, tacokveld for guttene, avslutningsfest for A-Laget, trenerkurs, vaffeltorsdager, matchmåltider, leksehjelp gjennom fotballfritidsordningen, vaskedugnader og styremøter. RFK-Huset er et viktig samlingspunkt for spillere, trenere, foreldre, støtteapparat, styret, administrasjonen, sponsorer og ellers alle som ønsker å stikke innom for en prat. Det kostet å kjøpe huset, og det koster å drive det. En månedlig støtte på 80 kr fra deg betyr ekstremt mye – og du bidrar med det til fortsatt yrende liv og drift. Som støttespiller for drift av RFK-Huset får du i tillegg kraftig redusert pris på leie av festlokalet.

Handlekurv